Dla firmy GrantOn przygotowaliśmy:
✅ długopisy bambusowe
✅ notesy z papierem z kamienia
✅ kubki w firmowym kolorze.
Gadżety reklamowe to fajny sposób na budowanie wizerunku firmy!
Rozpoczynamy współpracę z DB Schenker Technology Center Warsaw zespołem specjalistów IT, którzy tworzą i dostarczają najwyższej jakości rozwiązania cyfrowe dla DB Schenker, globalnego operatora logistycznego.
Wakacyjne grillowanie czas zacząć! Wśród mięs, które najczęściej lądują na ruszcie, króluje oczywiście kurczak. Ten jest już zamarynowany więc lądowanie ma ułatwione. Z opakowania prosto na gorący ruszt! Jeden na polski, drugi na niemiecki niemiecki. Polecamy spróbować obu!
Wspieramy rebranding Tate&Lyle!
Pierwsze wyprodukowane przez nas materiały trafiły już do oddziałów w Polsce i Niemczech. Zaraz po wakacjach więcej szczegółów i relacja z wyjątkowego eventu!
Godel Technologies firma realizująca projekty technologiczne dla wiodących klientów z Wielkiej Brytanii przygotowała dla swoich pracowników welcomepacki z górnej półki. Koszulki bawełniane z logo, butelki termiczne z grawerem, torby bawełniane z nadrukiem, a wszystko spakowane w plecaki na laptopa.
Z takim zestawem kariera nabiera tempa!
Dla naszego Klienta korporacyjnego Conduent Polska zaprojektowaliśmy, wyprodukowaliśmy i zamontowaliśmy ledony czyli nowoczesne wersje neonów, tapety ze zdjęciami Łodzi wykonane przez jednego z pracowników (pozdrawiamy Panie Bartku!) oraz napinane systemy tekstylne 5x2 m z jednego kawałka. Prawda, że od razu ładniej?
?Hej jesieniary! ? Na osłodę powrotu do szkoły przygotowaliśmy dla uczniów 78 LO na warszawskim Bemowie pakiet gadżetów w kolorach jesieni (i identyfikacji szkoły): notesy z tłoczeniem, długopisy, wskaźniki i breloczki - stojaki do telefonu! ?
Z nieukrywaną dumą witamy wśród naszych Klientów korporacyjnych Signify Poland,
globalną markę będącą liderem innowacji w zakresie oświetlenia LED, właściciela marki Philips.
Przygotowaliśmy dla niej w oparciu o brandbook grafiki, które przenieśliśmy na upominki dla pracowników: torby, długopisy, ołówki i ski-pasy.
Projekt & Wizualizacja & Realizacja. Przedstawiamy nasz logotyp dla nowego biura nieruchomości w Warszawie. Pracujemy nad materiałami wspierającymi sprzedaż, więc wypatrujcie kolejnych realizacji!
Z dumą prezentujemy obrandowane auto gotowe do ekspresowej dostawy produktów ze sklepu limi.pl. Przygotowaliśmy projekt oraz wykonaliśmy oklejenie. Efektów wypatrujcie na ulicach Łodzi.
Prowadzimy profile w social mediach dla produktów do wybielania zębów marki GloboDent. ❄?Jeśli marzy Wam się amerykański biały uśmiech zajrzycie po więcej informacji na:
Facebook lub
Instagram
A jeśli chcecie mieć tak pięknie prowadzone sociale piszcie/dzwońcie śmiało.
Od kilku lat mamy przyjemność pracować dla Tate&Lyle - globalnego dostawcy składników i rozwiązań dla branży żywności. Firma prowadzi działalność w ponad 60 lokalizacjach w prawie 30 krajach. W Polsce, w Łodzi, obecna jest od 10 lat i z tej okazji przygotowaliśmy jubileuszowe logo oraz gadżety.
Przygotowaliśmy inaugurację nowej przestrzeni biurowej dla marki Smart w Łodzi. Zbudowaliśmy powitalne bramy z balonów w firmowych kolorach. Wykonaliśmy podświetlane napisy led. Zaskoczyliśmy totalną nowością czyli prezentacjami wyświetlanymi za pomocą projektorów holograficznych.
Z prawdziwą przyjemnością zaprojektowaliśmy to urocze opakowanie dla zabawek do kąpieli. Cieszymy się jak dzieci, a dzieci mogą się cieszyć kąpielą z tymi żółciutkimi słodziakami.
Przedstawiamy naszą odlotową kreację. Logotyp-koszyk to motyl, który sam przyniesie zakupy. Motyw przewodni - latanie podkreślają produkty uchwycone w ruchu. Kolorystyka i charakter wszystkich elementów tworzy klimat lekkości i świeżości, a zastosowane rozwiązania graficzne służą zbudowaniu wrażenia lekkich zakupów bez zbędnego latania.
Przy okazji świąt lub sezonowych akcji mamy możliwość w oparciu o branding standardowych etykiet przygotować ich okazjonalne edycje.
Kompleksowa obsługa akcji promującej sprzedaż donutów marki Vandemoortele.
Nasza praca obejmowała opracowanie visuali i haseł zarówno dla materiałów reklamujących promocję jak również gadżetów będących nagrodami w tej akcji: zeszytów, notesów oraz donutowych długopisów, które pomimo pandemii udało nam się sprowadzić z odległej krainy ?
W Łodzi przy Wólczańskiej 188 powstaje nowa inwestycja. Jeśli lubicie mieszkać w centrum to miejsce stworzone dla Was.
A jeśli podoba wam się zaprojektowana przez nas identyfikacja dla tej inwestycji i też chcielibyście taką albo inną – ale też fajną – piszcie i dzwońcie śmiało.
Prezentujemy realizację dla naszego nowego klienta – specjalisty w zakresie implantologii. Przygotowaliśmy folder prezentujący szczegółowo ofertę. Przejrzysta forma graficzna ułatwia zapoznanie się ze specjalistycznymi technicznymi danymi.
Współpraca przebiegła szybko i bezboleśnie ?
Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy komplet materiałów promocyjnych i gadżetów dla najstarszej prywatnej auto szkoły w Łodzi. Obecną sytuację covidową warto wykorzystać na odświeżenie wizerunku firmy i zaplanowanie nowych form promocji. O innych sposobach na wykorzystanie kryzysu możecie przeczytać na naszym blogu. Zapraszamy do lektury!
Do ostatniej chwili nie było pewności czy tegoroczne targi nieruchomości Home Design - Łódź 2020 odbędą się. Dlatego na przygotowania było mniej czasu niż zwykle. Tym bardziej jesteśmy dumni z naszych realizacji - trzech stoisk targowych oraz materiałów promujących kilka łódzkich inwestycji; teczek, folderów, flyerów, ulotek...
Wspieramy działania firm spowodowane pandemią koronawirusa. Projektujemy, drukujemy, dostarczamy, montujemy i wyklejamy wszelkiego rodzaju oznakowanie oraz przegrody zwiększające bezpieczeństwo funkcjonowania firm w obecnym czasie.
Przepis na apetyczną kartę produktu?
Pierwsza strona kusząca smakowitym zdjęciem, druga wypełniona przejrzyście informacjami.
Macie apetyt na zaprojektowanie karty dla swoich produktów?
Nasi projektanci gotują się do pracy!
Przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych przedstawiamy naszą realizację opakowań dla nowej marki jaj. OVO aż w 8 językach znaczy jajko. Mamy nadzieję, że jajka w naszych opakowaniach prezentują się klasOVO. Zresztą przekonajcie się sami podczas świątecznych zakupów ? ? ? .
Konkursy konsumenckie to świetny sposób na wzmacnianie wizerunku marki oraz poszerzenie grona jej odbiorców. Przejrzyste zasady, atrakcyjne nagrody + grafika zaprojektowana przez nas 🙂 to idealny przepis jak przyciągnąć uwagę odbiorców. Kreatywny slogan też zawsze „robi robotę”.