Projekt & Wizualizacja & Realizacja. Przedstawiamy nasz logotyp dla nowego biura nieruchomości w Warszawie. Pracujemy nad materiałami wspierającymi sprzedaż, więc wypatrujcie kolejnych realizacji!
Z dumą prezentujemy obrandowane auto gotowe do ekspresowej dostawy produktów ze sklepu limi.pl. Przygotowaliśmy projekt oraz wykonaliśmy oklejenie. Efektów wypatrujcie na ulicach Łodzi.
Prowadzimy profile w social mediach dla produktów do wybielania zębów marki GloboDent. ❄🦷Jeśli marzy Wam się amerykański biały uśmiech zajrzycie po więcej informacji na:
Facebook lub
Instagram
A jeśli chcecie mieć tak pięknie prowadzone sociale piszcie/dzwońcie śmiało.
Od kilku lat mamy przyjemność pracować dla Tate&Lyle - globalnego dostawcy składników i rozwiązań dla branży żywności. Firma prowadzi działalność w ponad 60 lokalizacjach w prawie 30 krajach. W Polsce, w Łodzi, obecna jest od 10 lat i z tej okazji przygotowaliśmy jubileuszowe logo oraz gadżety.
Przygotowaliśmy inaugurację nowej przestrzeni biurowej dla marki Smart w Łodzi. Zbudowaliśmy powitalne bramy z balonów w firmowych kolorach. Wykonaliśmy podświetlane napisy led. Zaskoczyliśmy totalną nowością czyli prezentacjami wyświetlanymi za pomocą projektorów holograficznych.
Z prawdziwą przyjemnością zaprojektowaliśmy to urocze opakowanie dla zabawek do kąpieli. Cieszymy się jak dzieci, a dzieci mogą się cieszyć kąpielą z tymi żółciutkimi słodziakami.
Przedstawiamy naszą odlotową kreację. Logotyp-koszyk to motyl, który sam przyniesie zakupy. Motyw przewodni - latanie podkreślają produkty uchwycone w ruchu. Kolorystyka i charakter wszystkich elementów tworzy klimat lekkości i świeżości, a zastosowane rozwiązania graficzne służą zbudowaniu wrażenia lekkich zakupów bez zbędnego latania.
Przy okazji świąt lub sezonowych akcji mamy możliwość w oparciu o branding standardowych etykiet przygotować ich okazjonalne edycje.
Kompleksowa obsługa akcji promującej sprzedaż donutów marki Vandemoortele.
Nasza praca obejmowała opracowanie visuali i haseł zarówno dla materiałów reklamujących promocję jak również gadżetów będących nagrodami w tej akcji: zeszytów, notesów oraz donutowych długopisów, które pomimo pandemii udało nam się sprowadzić z odległej krainy 😊
W Łodzi przy Wólczańskiej 188 powstaje nowa inwestycja. Jeśli lubicie mieszkać w centrum to miejsce stworzone dla Was.
A jeśli podoba wam się zaprojektowana przez nas identyfikacja dla tej inwestycji i też chcielibyście taką albo inną – ale też fajną – piszcie i dzwońcie śmiało.
Prezentujemy realizację dla naszego nowego klienta – specjalisty w zakresie implantologii. Przygotowaliśmy folder prezentujący szczegółowo ofertę. Przejrzysta forma graficzna ułatwia zapoznanie się ze specjalistycznymi technicznymi danymi.
Współpraca przebiegła szybko i bezboleśnie 🙂
Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy komplet materiałów promocyjnych i gadżetów dla najstarszej prywatnej auto szkoły w Łodzi. Obecną sytuację covidową warto wykorzystać na odświeżenie wizerunku firmy i zaplanowanie nowych form promocji. O innych sposobach na wykorzystanie kryzysu możecie przeczytać na naszym blogu. Zapraszamy do lektury!
Do ostatniej chwili nie było pewności czy tegoroczne targi nieruchomości Home Design - Łódź 2020 odbędą się. Dlatego na przygotowania było mniej czasu niż zwykle. Tym bardziej jesteśmy dumni z naszych realizacji - trzech stoisk targowych oraz materiałów promujących kilka łódzkich inwestycji; teczek, folderów, flyerów, ulotek...
Wspieramy działania firm spowodowane pandemią koronawirusa. Projektujemy, drukujemy, dostarczamy, montujemy i wyklejamy wszelkiego rodzaju oznakowanie oraz przegrody zwiększające bezpieczeństwo funkcjonowania firm w obecnym czasie.
Przepis na apetyczną kartę produktu?
Pierwsza strona kusząca smakowitym zdjęciem, druga wypełniona przejrzyście informacjami.
Macie apetyt na zaprojektowanie karty dla swoich produktów?
Nasi projektanci gotują się do pracy!
Przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych przedstawiamy naszą realizację opakowań dla nowej marki jaj. OVO aż w 8 językach znaczy jajko. Mamy nadzieję, że jajka w naszych opakowaniach prezentują się klasOVO. Zresztą przekonajcie się sami podczas świątecznych zakupów 🐥 🐥 🐥 .
Konkursy konsumenckie to świetny sposób na wzmacnianie wizerunku marki oraz poszerzenie grona jej odbiorców. Przejrzyste zasady, atrakcyjne nagrody + grafika zaprojektowana przez nas 🙂 to idealny przepis jak przyciągnąć uwagę odbiorców. Kreatywny slogan też zawsze „robi robotę”.