2 lutego 2021

Nowa inwestycja

w centrum Łodzi

W Łodzi przy Wólczańskiej 188 powstaje nowa inwestycja. Jeśli lubicie mieszkać w centrum to miejsce stworzone dla Was.
A jeśli podoba wam się zaprojektowana przez nas identyfikacja dla tej inwestycji i też chcielibyście taką albo inną – ale też fajną – piszcie i dzwońcie śmiało.

17 grudnia 2020

KTI

szybko i bezboleśnie

Prezentujemy realizację dla naszego nowego klienta – specjalisty w zakresie implantologii. Przygotowaliśmy folder prezentujący szczegółowo ofertę. Przejrzysta forma graficzna ułatwia zapoznanie się ze specjalistycznymi technicznymi danymi.
Współpraca przebiegła szybko i bezboleśnie 🙂

20 października 2020

Jedziemy

z kolejną realizacją

Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy komplet materiałów promocyjnych i gadżetów dla najstarszej prywatnej auto szkoły w Łodzi. Obecną sytuację covidową warto wykorzystać na odświeżenie wizerunku firmy i zaplanowanie nowych form promocji. O innych sposobach na wykorzystanie kryzysu możecie przeczytać na naszym blogu. Zapraszamy do lektury!

26 września 2020

Targi

Home Design 2020

Do ostatniej chwili nie było pewności czy tegoroczne targi nieruchomości Home Design - Łódź 2020 odbędą się. Dlatego na przygotowania było mniej czasu niż zwykle. Tym bardziej jesteśmy dumni z naszych realizacji - trzech stoisk targowych oraz materiałów promujących kilka łódzkich inwestycji; teczek, folderów, flyerów, ulotek...

7 lipca 2020

Pomagamy wracać

do normalności.

Wspieramy działania firm spowodowane pandemią koronawirusa. Projektujemy, drukujemy, dostarczamy, montujemy i wyklejamy wszelkiego rodzaju oznakowanie oraz przegrody zwiększające bezpieczeństwo funkcjonowania firm w obecnym czasie.

26 czerwca 2020

Projektujemy

ze smakiem

Przepis na apetyczną kartę produktu?
Pierwsza strona kusząca smakowitym zdjęciem, druga wypełniona przejrzyście informacjami.
Macie apetyt na zaprojektowanie karty dla swoich produktów?
Nasi projektanci gotują się do pracy!

10 kwietnia 2020

Nowa marka

wyglądająca klasovo

Przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych przedstawiamy naszą realizację opakowań dla nowej marki jaj. OVO aż w 8 językach znaczy jajko. Mamy nadzieję, że jajka w naszych opakowaniach prezentują się klasOVO. Zresztą przekonajcie się sami podczas świątecznych zakupów 🐥 🐥 🐥 .

19 marca 2020

Wzmocnij wizerunek

konkursami!

Konkursy konsumenckie to świetny sposób na wzmacnianie wizerunku marki oraz poszerzenie grona jej odbiorców. Przejrzyste zasady, atrakcyjne nagrody + grafika zaprojektowana przez nas 🙂 to idealny przepis jak przyciągnąć uwagę odbiorców. Kreatywny slogan też zawsze „robi robotę”.

Skręćmy w lewo gdy konkurencja idzie w prawo

- Clyde Foster -